10 April 2013

Abby Abadi Jadi Mangsa..

Seingat saya papan iklan ni
dah berdiri sblm Abby berhijrah lagi
sbg duta produk Syahirah
sapa2 yg melalui pekan Kulim
pasti nampak papan iklan besar gedabak ni

lbh2 lagi jika guna shortcut utk ke Taman Selasih
terpaksa berhenti kat simpang tu
boleh la pemandu2 jamu mata tgk wajah janda Norman Hakim ni

Tak pasti pulak
bila Abby jadi mangsa
mungkin bahang PRU yg dirasai sejak awal tahun lagi
membuatkan Abby turut terkena tempias




 zoom sikit...
kesian Inspektor Aleeza
 
saya bkn penyokong putih biru atau putih hijau..

29 comments:

  1. yelah kak...musim PRU ni mcm2 cerita peribadi tak peribadi keluar..maki hamum sesama sendiri...mmg tak enak untuk didengar & ditonton

    ReplyDelete
  2. sedihkan sesama muslim kutuk mengutuk

    ReplyDelete
  3. org yg tulis tu mmg x der adab kot...
    profesional la ckit kan...
    tu gambar jerr, x yah la dok conteng2 mcm tue
    kan dah x cantik :P

    ReplyDelete
  4. Itu pun kira nasib baiklah tu, ada berlaku di tempat lain gambar disimbah cat merah...Apa nak buat tangan gatal vandalisme ada di mana-mana...

    ReplyDelete
  5. Kena jauhi fitnah akhir zaman ni kak kamsiah...
    takut kan....

    ReplyDelete
  6. kerja-kerja macam ni yang memburukkan nama parti...

    ReplyDelete
  7. sian abby, mmg dah lama gambo ni kan..tak patut sungguh

    ReplyDelete
  8. Moga penyokong mana-mana parti lebih matang kan..

    ReplyDelete
  9. org yang tak matang jer sanggup buat kerja cam tu.. sian abby...

    ReplyDelete
  10. Apalah kaitan gambar ni dgn PRU. Apabila manusia semakin maju...moral semakin menghilang.

    ReplyDelete
  11. Salam Kam,

    Biasalah tu, tambah pula musim pilihanraya ni! Biarlah kita yg x popular ni selamat xde org yg nak conteng muka kita!

    ReplyDelete
  12. Luahan perasaan pada tempat yg salah.

    ReplyDelete
  13. salam kamsiah ...
    sekarang abby pun dah bergelar ustazah,
    dan ada authori memberi ceramah ..
    biasala bile berceramah pastinya tk lari dari bercakap psl org ..
    so ... dia kena terima la apa yg seadanya ..

    ReplyDelete
  14. salam.. uih.. manusia2..
    (sambil geleng2 kepala..haish..)

    ReplyDelete
  15. kesianlah kat dia, jadi mangsa..memang macam2 yg saya dengar hal politik ni..bayakkan sabar ja lah

    ReplyDelete
  16. mmg kesian tp abby sekarang over sgt dlm berpolitik
    sbb tu ramai x suka..papan iklan kat negeri saya pulak boleh tgk artis yg tak bertudung semua pakai tudung,ada satu papan iklan safi rania..rozita che wan pakai tudung ;)

    ReplyDelete
  17. bila involve politik..camni la..ada yg suka ..ada yg x suka..

    ReplyDelete
  18. huhu..kesian dia..dah bhijrah bnyk dugaan..tambah2 bila jd artis..banyak gambar sebelum2 nie dh tak dapat nak dibuang.. hehe.. vandalisme betul conteng2 kat adsboard..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.