15 April 2013

Aksi Kucing

Kucing antara objek
yg sering jadi mangsa lensa kamera

oleh sbb kat rumah saya
takde membela kucing
maka kucing2 dirumah org,kedai makan
atau kucing liar jadi sasaran


aksi Tasha..disebuah kedai makan
siap suap fun fries lagi kt anak kucing tu

haha...Yasmin besar ke..kucing tu lbh besar
tak terangkat...



 siap pakai rantai lagi..



tgk2 apa...makan le..


bkn main gebu lagi si hitam putih ni
(mutiara cafe,kg pelet)

nak ayam goreng jugakkk....






Add caption



42 comments:

  1. Comelnya. Nina pencinta kucing. Kt kg byk kucing. Tp umh sendiri xbleh bela kucing. Hubby xbg. Hukhuk

    ReplyDelete
  2. saya pun suka kucing...tapi tak membela nya... :)

    ReplyDelete
  3. comeynyaaa.......suka sangat tengok...

    ReplyDelete
  4. Yg kelabu pakai rantai tu....macammmmm sekor kucing kt umah mentua sy tu. Geram jer nk picit2 hidung tu..

    ReplyDelete
  5. Comel2 kucing tuh kan..yg yasmin dok angkat tuh mmg besar..kalau dpt kat aidan mmg habess...heheh

    ReplyDelete
  6. suka kucing tapi tak bela kucing hehehe

    ReplyDelete
  7. Comelnya gambar kucing ni.
    Naim yabg dulu suka sangat kucing sekarang dah jadi takut kucing, pelik saya..

    ReplyDelete
  8. Semuanya coooomel sangat!!, suka tengok

    ReplyDelete
  9. Kamsiah walaupun kita tak tahu bahasa mereka tp binatang ni tahu dan faham bahasa kita... sebab saya kata mcm tu, masa saya kat UK bulan lepas, saya jumpa sekor kucing dekat depan rumah anak saya, cantik dan gebu sgt... saya panggil dengan bahasa melayu... dia buat derkkkk je... pastu adik saya panggil dalam bahasa Inggeris melompat dia datang.... comel tul... tergelak besar saya ngan adik saya tgk insiden tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...kucing pun ikut bahasa negara mana yg dia duduk kut

      Delete
  10. Aby tido brsama dgn 3-4 ekor kucing setiap mlm ...
    Huhu

    ReplyDelete
  11. comelnya kucing2 itu...tapi saya suka tengok jer...pegang x berani takut... he he he...

    ReplyDelete
  12. comel..dan cantik..hehe..tasha pun comel juga.. saya tak dapat bela kucing.. T__T sedih

    ReplyDelete
  13. kak, nk pinjam kucing sehari boleh x? boleh la...boleh laaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayangnya semua kucing2 tu bkn belaan kat rumah akak hehe

      Delete
  14. Berani anak-anak dara tu pegang ye Kam. Kakak takutlah walau suka kalau tengok gambar-gambar kucing sebab comelkan..

    ReplyDelete
  15. Nicely captured kak..:)

    Saya tak pernah ambik gambar kucing! nak ambik la lepas ni ..hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang nak snap sbb kucing spesis binatang yg jinak..

      Delete
  16. suka gambar no 3 dan yg akhir skali, kiut sgt

    ReplyDelete
  17. semua cumel2 kucing ni kak..seronok tengok :)

    ReplyDelete
  18. Tak larat nak mengngkat kycing tu..hihihi

    ReplyDelete
  19. Sori miss typo..pakai handphone taip..leceh

    ReplyDelete
  20. mmg comey2 tapi KA sedikit takut ngan kucing2 ni !

    ReplyDelete
  21. hamboi..rantai emas 916 ke tu? hehehe

    ReplyDelete
  22. suka kucing tapi takmo belang kucing..

    ReplyDelete
  23. Comelnya... suka dgn kucing tp xblh nak bela kucing...

    ReplyDelete
  24. comeinye....teringat rabbit tewcik rietta men ritu....hmm...nnti nk pergi lagi la...tpi kli nie nk bwk camera...hehehe...

    ReplyDelete
  25. makcik pernah bela persian kitten..2 minggu saja sebab tak berapa sesuai kat rumah ni...hantaq balik kampung...hmmm gumuk dah ...7 tahun sudah.

    ReplyDelete
  26. Sejak kucing rumah saya mati kerana kenser 2 tahun lepas, tak bela kucing lagi sampai sekarang....

    ReplyDelete
  27. besar nyer kucing...

    ita suka tengok tapi tak suka bela..

    ReplyDelete
  28. salam.. suka kuis.. leher dia.. huhu..suka dengar dia menderam.. grr..^^

    ReplyDelete
  29. sama sze dah kucing tu dengan orangnya. mmg comel2 kucing tu, geram tengok. Duk terfikir nak angkat kucing ni, tapi takut JJ membuli non stop.

    ReplyDelete
  30. ish geram tengok kucing2 tu..rasa nk piciit2 je hidung tu...noe mmg peminat kucing...hehehe

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.