06 September 2014

Bunga2 Yang Mekar

Santai Sabtu

 Bunga2 yg sentiasa mekar
Tak perlu disiram,tak perlu dibajai
hanya hulurkan RM..ianya menjadi milik anda




22 comments:

  1. kagum dgn insan2 kreatif sbb golongan sebegini sgt rajin. rajin mengasah minda utk find out the ideas & rajin melaksanakn sesuatu yg sgt2 particular.

    ReplyDelete
  2. Suka ayat akak tu.. dengan RM dah bleh dpt bunga yg segar bugar x perlu dibaja dan disemai..

    ReplyDelete
  3. memang nampak cantik...bertuahnya para wanita ..)..tq visit blog saya ya

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan n salam ziarah jugak.. :)
    Sama lah sy pun kagum dengan orang yang sekreatif dan serajin pembuatnye..Tapi saya lagi kagum dengan pemakainye...sebab sy x pandai nak berhias dengan barang2 comel macam ni.. :)

    ReplyDelete
  5. Comel.. saya tgk kawan saya sebelah banyak betul koleksi benda ni.. saya teringin gak tapi sampai sekarang, satu pun tak pernah terbeli

    ReplyDelete
  6. cantik-cantik dan kreatif..boleh bikin perniagaan

    ReplyDelete
  7. Kagum dgn org yg kretif mcm ni..blh buat duit.. kretif..dan rajin..hehe

    ReplyDelete
  8. Kat tempat kerja saya ada sorang kakak, kreatif dan rajin sama macam k.kam.
    Pandai memasak, kraf tangan, gubahan, buat hiasan...
    time rehat ada je benda yang dibuatnya. Masa dia terisi dengan segala hal berfaedah.

    ReplyDelete
  9. Teringat lagu ini di sini:
    http://www.youtube.com/watch?v=FXDiqLxQdhg

    ReplyDelete
  10. Memang cantik dan comel bunga jadian ni. Aritu ada rasa nak beli dan pakai tapi rasa malu. Macam tak sesuai la pula....dah tua sangat rasanya ..hehee...

    ReplyDelete
  11. Kreatif betul ,, cantik2 bunga hiasa....kalau nak beli mahal juga tuu

    ReplyDelete
  12. Sangat cantik,,,, walaupun tak perlu disiram, tapi ia perlu dijaga dan diperhati selalu supaya tak cepat kelihatan buruk...

    ReplyDelete
  13. Salam Kam,

    Bunga2 ni senang jaga, tak payah siram, kembang sepanjang masa!

    ReplyDelete
  14. Salam K.kamsiah..
    hihi..cantik! cute! cma suka kalo reben2..

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.