17 September 2014

Ungu

Ungu
Ungu adalah warna kewanitaaan, keibuan, 
sikap yang sentiasa kehadapan dan positif disamping kejayaan. 
Selain itu...ungu juga mengungkapkan spiritual atau kerohanian yang mendalam. 
Seorang yang dinamis dan berkarisma,
mempunyai perasaan penuh kasih sayang dan mudah simpati. 
Selain itu, meminati muzik dan boleh dijadikan sahabat yang baik.


Saya sukakan warna ungu












'ungu' yg paling disukai
cheesetart blueberry

25 comments:

  1. Sedapnya nampak cheesetart pagi2 ni.. saya suka juga warna ungu tapi yabg peliknya banyak barang saya terbeli warna coklat pulak.. hihi

    ReplyDelete
  2. Minat juga warna ungu, tpi tidak menepati ciri-ciri diatas...hehe

    ReplyDelete
  3. alahai..citarasa kita xsama la Kamsiah!tp kalu blueberri tu mmg suka sesangat...hehe

    ReplyDelete
  4. assalam..

    cantik kan warna ungu tu kak..

    saya pun suka jgk warna ungu nih...pernah berangan nnt pindah umah nak cat umah dengan warna ungu...tp dlm bilik2 jer la.. heheh

    ReplyDelete
  5. Antara warna kesukaan, ungu juga. Tapi dalam semua bunga-bunga yang cantik di atas tu, saya suka bunga yang last. Bukan saja cantik...sedap pula...dan boleh di makan.

    ReplyDelete
  6. saya pun suka warna ungu
    baju kurung pun byk kaler ungu hihi

    ReplyDelete
  7. ungu warna diraja inggeris..kak minat juga.

    ReplyDelete
  8. cantiknya bunga2 ungu....kakak pun suka warna ungu selain warna biru dan warna2 gelap lain

    ReplyDelete
  9. saya tk brpa suka ungu but my scnd menantu loves purple.

    ReplyDelete
  10. cantik kan ungu ni lembut ke terang ke pekat ke semua warna ungu cantik

    ReplyDelete
  11. saya ingatkan akak suka color pink :)
    cantik gambar2 yang akak snap ni

    ReplyDelete
  12. cheese tart tu Nampak sedap.hehe..sy suka jgk ungu tp skrg biru di tmpt pertama.lepas nie taktaula minat wane apa.sokmo berubah.hehe

    ReplyDelete
  13. saya pon suke kaler ungu...kalau bunga mcm lavender
    salam kenal...sy follow sini juga
    :)

    ReplyDelete
  14. Sis band UNGU dari indonesia tu minat x??

    ReplyDelete
  15. sama dengan warna kesukaan ana kak, Maha suci Allah cantik sungguh bunga-bungaan tu..:)

    ReplyDelete
  16. Sukanya tengok bunga-bunga yang berwarna ungu. Saya ni memang peminat warna ungu. Kalau beli baju tu.... mesti pilih yang ada warna ungu.

    ReplyDelete
  17. sy kurang pasti suka ke x.. tapi bila buka almari baju.. baju2 saya kebanyakkannya warna ungu.. hehehehe sukalah kot... cheesetart ungu 2 pn sy paling suka jg.. sedapnya!

    ReplyDelete
  18. ungu cantik. dulu suka pink tapi skrg macam nak beralih arah pulak. hihi
    CF follow sini ye :)

    ReplyDelete
  19. Makchaq suka ungu lemvut.. tapi klu baju ungu memang tak kena dengan kulit makchaq.. he he..

    ReplyDelete
  20. Sangat tepat untuk Kak Kam, yang penuh bersifat keibuan, tenang dan damai. Saya ni sangat setia dengan oren saya, sampai pasukan bola pun saya pilih Holand sebab warna oren itu...oren agresif.

    ReplyDelete
  21. sy suka warna ungu..sampaikan umah sy pun dicat dgn warna ungu n biru tua...heheheh

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.