03 September 2014

WW : Orkid

Apa namanya...
apa spesisnya...
saya tak kenal dan tak arif mengenainya...


24 comments:

  1. Ni orkid harimau ni... hihi.. macam corak harimau bintang je ni.. rumah MIL saya ada tanam, tapi saya tak pernah tanya apa namanya..

    ReplyDelete
  2. tiger orchid? mungkin adik beradik tiger orchid..eh kak.betul teka dapat hadiah tak?
    :)

    ReplyDelete
  3. Orkid ni sungguh unik bunganya, belum pernah lagi mencuba...

    ReplyDelete
  4. Kakak panggil orkid kelapa. Kalau berbunga sejambak banyak. Tanam atas tanah boleh membiak macam kat rumah kampung kakak..

    ReplyDelete
  5. cantik orkid ni n tahan lama bunganya...

    ReplyDelete
  6. Kita namakan saje ia orkid harimau bintang... Ok tak Kak Kam? :)

    ReplyDelete
  7. Salam Kam,

    Ni orkid harimau yang belum pernah berbunga di laman akak.

    ReplyDelete
  8. Saya pun tak arif pasal orkid ni tapi nampak macam orkid harimau.

    ReplyDelete
  9. macam rimau bintang pun ada coraknya kak...:P

    ReplyDelete
  10. Cantiknya spesis orkid ni, kalau anak rimau bintang sembunyi di celahnya mesti tak ada yang perasan....

    ReplyDelete
  11. Cantiknya orkid ni...kalau anak rimau bintang sembunyi di celahnya pasti tak ada orang yang perasan...

    ReplyDelete
  12. cantiknya..
    dah serupa leopard pulak..

    p.s saya memang zero pengetahuan ttg orkid..

    ReplyDelete
  13. Salam. Hee cantik juga orkid harimau ini ya.

    ReplyDelete
  14. Luce como un tipo de orquídea, pienso yo!
    Espero que tengas un miércoles muy pura vida!

    ReplyDelete
  15. haahlah..macam corak harimau bintang..cantik!

    ReplyDelete
  16. Kak, ada jumpa hari tu kat rumah saudara..bergasak saya bergambar dgn orkid ni..hihii

    ReplyDelete
  17. Memang tak dapek den menolong .. yang tau orkid jer .. species apa, kurang arif .. hehe

    ReplyDelete
  18. Salam K.Kamsiah..
    huhu..pertama kali tgk rupa orkid cenggini.selalu kaler2 biasa je.tp yg ni corak mcm harimau

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.