23 September 2014

Pentaksiran Tingkatan 3 (PT3)

Anak ke 3...
Tingkatan 3...
PT3...
(1st batch tahun ni)
Cikgu kalut..murid2 kelam kabut..


"Mak simpan hp adik ni..."
kata anak saya ,Eleena
(tetap adik walaupun ada adik)

"kalau ada hp...asyik dok bunyi ja...
sms la..wechat la...bla bla bla"

(Nak tumpu pada PT3)

Selepas beberapa hari dalam simpanan saya

"mak..seronok la takde hp...
aman ja hidup adik.."  pulak dahhh

jangan si emak terlupa simpan kat mana dah la ya...
dihadiahkan padanya tahun lps
adik nak yg lbh besar,canggih..
tunggu masuk U dulu la ya..

21 comments:

  1. ye la bila dah besar leh kasi yang lg canggih

    ReplyDelete
  2. mcm2 kecanggihan skrg kak.. lagi canggih lagi besar lah permintaan anak2 :))

    ReplyDelete
  3. Terbaik.. ;)
    hehehe.. jangan lupa hp letak kat mana sudah..

    ReplyDelete
  4. betul la kak..kesian kat budak2..kelam kabut jadinya..anak sura pon sama..
    eh..sama pulak tepon cam anak sura..tapi dia punya dah hilang..sayang betul..baru setahun pakai..huhu..

    ReplyDelete
  5. bagusla dia memahami nikmatnya hidup sebegitu.

    ReplyDelete
  6. Memang bagus bila bagi emak simpankan HP. Tak semua yang nak buat macam ni. Semoga si adik berjaya dalam PT3. =)

    ReplyDelete
  7. Kesedaran sendiri dia tu yang paling saya kagum. Semoga harungi PT3 dengan lancar yer.

    ReplyDelete
  8. wahh untungnya lah hai ade anak cmni kak...
    adik saya tak ada henpon mcm orang dah xada arah dah

    ReplyDelete
  9. Bagus ada kesedaran sendiri. Anak-anak kakak memang hari sekolah kakak pegang hp mereka. Bila cuti baru bagi sebab belum pandai merancang masa..

    ReplyDelete
  10. Anak saya pun ambik PT3 tahun ini. Hari-hari cikgu buat kelas tambahan dari pukul 2.15 hingga 6.30 petang. Kesian kat budak-budak, sampai rumah dah letih kena buat kerja rumah lagi. Biasanya dia tidur lepas pukul 12 malam, kesian...Tapi apa nak buat mereka dah berada dalam sistem itu...

    ReplyDelete
  11. Bagusnya adik, sama sebaya anak bongsu ana kak kamsiah..semoga mereka akan memperolehi kejayaan yg cemerlang dalam PT3 ni, walaupun bukan bilangan A lagi yg jadi kayu ukurannya...All the best !!

    ReplyDelete
  12. asalam..wah mesti happy dapat hadiah, kadang tu rasa serba salah jika tak tunaikan hajat anak minta hadiah..tak apa bagi cabaran lulus nanti hummm siap dapat hadiah dari mak tersayang...

    ReplyDelete
  13. Komunikasi depan mata lebih seronok dan menarik jika dipraktikkan.
    Semoga berjaya dlm PT3...Memang mencabar! InsyaAllah...usaha pasti jaya!

    ReplyDelete
  14. hehe..sesuai sgt..tingktn 3,pt3,ank ke3..bagus la adik ni xmcm ank saya smpai nyanyuk fon digunakan pastu bli lg yg baru...

    ReplyDelete
  15. ahakss..ruapnya seronok b[ulak bila tak de HP yek..ye lah..x de gangguan

    ReplyDelete
  16. Singgah jgk bila ada kelapangan sikit hari ni & tq terus menyokong KA yer. Sama dgn Angah lah ni PT3 taun ni !

    ReplyDelete
  17. HP pun keperluan juga. Sekarang, Public Pghone sekolah anak saya dah rosak, susah hati pulak. Nak bagi HP, dia masih darjah 3

    ReplyDelete



• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •
Terimakasih...komen anda amat dihargai..
●▬▬▬▬▬▬▬▬❤Kamsiah❤▬▬▬▬▬▬▬▬●

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2017 Kamsiah Yusoff. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.